dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 14:44:09 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 02:34:38PM +0100, Radosław Habelski wrote:
> Bardzo dobre pytanie i moze ktos sie tym zainteresuje wreszcie.
> Ja zainstalowalem tylko dlatego ze jest to projekt robiony w polsce,
> i mial w zamierzeniach byc lepszy od innych i bardziej dostosowany do
> polskich warunkow. Ponadto mial to byc projekt w zamierzeniach
> jak najbardziej nowoczesny, tymczasem juz 1,5 roku minelo od czasu gdy
> pierwszy raz zainteresowalem sie PLD i niewiele sie zmienilo oprocz
> nowych wersji pakietow.

A co ma byc jeszcze nowoczesne?
IMHO najwazniejsze w tym wzgledzie sa wlasnie wersje pakietow.

> Nadal nie ma dobrego instalatora na ftp brakuje czesci pakietow,
> ogolnie filozofia dobrze znana w polsce ;-) "robta co chceta"
> Czy naprawde byloby takim problemem dostosowanie i poprawienie
> instalatora np z mandraka zamias na sile wymyslac cos nowego ?
> Naprawde malo znam ludzi ktorzy maja 8 MB ramu w komputerze,
> a jesli juz ktos tak ma to nie instaluje na takim sprzecie duzej
> dystrybucji.

A widziales instalator mdk? (ja sie przyznam ze nie widzialem,
ale pewnie taki sam jak w rh). To sa tony niepotrzebnego
kodu w C. Niepotrzebnego, bo zakladajacego ze user nie wie
co to twardy dysk, jaki ma kontroler scsi, wiec trzeba
to sprawdzic. Taki user i tak nie bedzie mial z PLD pozytku.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A computer scientist is someone who fixes things that
aren't broken.

South Africa Albanian World Trade Center World Trade Center
SDI quiche munitions Qaddafi Qaddafi ammunition
Legion of Doom BATF Serbian ammunition PLO SDI security
Rule Psix supercomputer nuclear
--

http://lists.pld.org.pl/