dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Radosław Habelski radowit w inetia.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:23:16 CET

----- Original Message -----
From: Michal Moskal <malekith w pld.org.pl>
To: gawarim pa polski <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, February 06, 2001 3:10 PM
Subject: Re: dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

> dla mnie (latwosc obslugi i instalacji) != nowoczesne. To sie
> wrecz kluci. Jesli cos udoskonalamy to nie mamy czasu
> na luser iface. Polska dokumentacje do wszystkiego?
> Rozumiem opis pakietu, ale pelna dokumentacja?

Dobrze ze nie wszyscy tak mysla bo musialbym latac z wiadrami po wode
;-)) ( za to bylyby najbardziej dopracowane wiadra na swiecie ;-))

Opisy pakietow tez nie wszystkie sa po polsku, nie mowie o pelnej
dokumentacji, ale np co zostalo zmienione w stosunku do orginalu ...
Tzn w jaki sposob pakiet zostal przystosowany do PLD to chyba stosunkowo
niewielki wysilek a na pewno pozyteczny.

> Bo ta informacja Ci nie jest potrzbna. Jest potrzebna informacja
> o typie kontrolera scsi.

;-)) to byl przyklad ...

Radek

http://lists.pld.org.pl/