dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:10:34 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 03:02:48PM +0100, Radosław Habelski wrote:

> No tak nowoczesne moze oznaczac tez np latwosc obslugi i instalacji ;-)
> ponadto wszystkie pakiety mialy byc dopracowane i miec polski kometarz i
> dokumentacje a tak nie zawsze jest.

dla mnie (latwosc obslugi i instalacji) != nowoczesne. To sie
wrecz kluci. Jesli cos udoskonalamy to nie mamy czasu
na luser iface. Polska dokumentacje do wszystkiego?
Rozumiem opis pakietu, ale pelna dokumentacja?
	1. po co? np. po co Ci opis GCC po polsku?
	2. gdzie znajdzies 500 tlumaczy?
<malekith w aleph-0:doc>% pwd
/usr/share/doc
<malekith w aleph-0:doc>% du -s .
36052   .
<malekith w aleph-0:doc>%
	albo i wiecej, to jest 36m dokumentacji a ja mam tylko 500
	pakietow z 2000 czy ilu tam.

> Pytanie podstawowe czy to ma byc tez dla ludzi czy tylko na serwery ?

Moim zdaniem
	1. serwery tez ludzie :)
	2. glownie na serwery

> Jest inny, pewnie tez ma "tony niepotrzebnego kodu w C" ale komu to
> przeszkadza ? przeciez tego nie uzywa sie czesto ;-)

Tak... mi to przeszkadza, jako osobie ktora potencjalnie
mialaby to pisac/zmieniac.

> Znam ludzi ktorzy bardzo dobrze radza sobie z pisaniem oprogramowania a
> nie wiedza jaki maja twardy dysk ;-)

Bo ta informacja Ci nie jest potrzbna. Jest potrzebna informacja
o typie kontrolera scsi.

cia
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

> I'm an idiot..  At least this [bug] took about 5 minutes
> to find..
Surely, Linus is talking about the kind of idiocy that
others aspire to :-).
	-- Bruce Perens in response to Linus Torvalds's

Albanian jihad FBI North Korea Ft. Bragg munitions
domestic disruption strategic Clinton North Korea Serbian
Saddam Hussein quiche
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Delta Force
FBI SDI colonel radar NSA
--

http://lists.pld.org.pl/