dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 6 Lut 2001, 16:40:52 CET

On Tue, 6 Feb 2001, Radosław Habelski wrote:
> ;-)) pewnie ze nie bez powodu, staram sie wejsc na ambicje komus kto ma
> na tyle zdolnosci aby cos takiego zrobic, ja niestety takowych nie
> posiadam :-(
ale to jest bardzo wkurzające. Bo człowiek się męczy w ``wolnym''
czasie, żeby tylko coś porządnie zrobić, a tu przychodzi taki i mówi:
"eee, w ogóle to się do niczego nie nadaje, i w ogóle jakbym umiał to
bym zrobił lepiej, bo to banalne przecież". A na prośbę o zrobienie
czegokolwiek dostaje się odpowiedź "bardzo bym chciał, ale nie umiem".

Propozycja: jeśli przeszkadzają Ci braki w polskich tłumaczeniach, to
poproś kloczka o dostęp do CVSa i podorabiaj. A jak Ci się nie chce, to
się nie czepiaj - nam też się nie chce.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

http://lists.pld.org.pl/