suck

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 3 Lut 2001, 10:46:05 CET

On Tue, Jan 30, 2001 at 01:13:53AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli będzie nam zależeć na obciążęniu pamieci to libfl.a ma:
>
> $ ls -l /usr/lib/libfl.a
> -rw-r--r--    1 root     root         1764 cze 19  2000 /usr/lib/libfl.a
>                                       ^^^^

Hmmm.... a wiesz co jest w środku libfl.a ?

yywrap()
{
}

mniej więcej tyle :) Skanery flexa/yacca nie sa zbyt duze anyway :)
Ale kilka kilo to mają.

> części będzie wymagało kilku eksperymentów czy przybliżeń. Być może w
> trakcie okaże sie że jest wogóle nierealne .. choć podskórnie czuję, że
> jednak jest możliwe w formie którą zaakceptować byłoby w stanie naprawdę
> dużo ludzi :_)

Nie jestem pewny. Dla mnie, i wielu innych ludzi, najlepszym
narzedziem konfiguracyjnym jest vi. Może LC jest głupio zrobiony.
Ale wciąż nie jestem pewien czy można to zrobić mądrze...

> IMHO w rpm-ie jest jeszcze do dorobienie też pole Priority/Urgency: z
> domyślną wartościa normal i w razie czego możliwym do wstawienia importand
> (AKA securyty update). Możliwość wyszukiwania i instalcji o ile
> Priority/Urgency = importand bylaby bardzo cenna. Może zreszta ilość
> poziomów mogłaby być zreszta większa niż dwa.

O to by chyba trzba pomeczyc facetow z RH. Albo im potem gotowego
pacza podesłać.
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

We are MicroSoft.  You will be assimilated.
Resistance is futile.
	-- Attributed to B.G., Gill Bates

cryptographic North Korea BATF Cocaine Cocaine
supercomputer BATF CIA BATF NSA Panama South Africa
security ammunition Legion of Doom Kennedy Waco, Texas
quiche BATF Peking