Odp: Lamerskie pytanka ;-)

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pon, 5 Lut 2001, 20:15:33 CET

> Ja bym się w tym wypadku nie sugerował tym że to są rózne arch tylko
> dobrze przyjrzałabym się komunikatom o błędach. W tym wypadku to są dwa
> rózne systemy i róznice w tym co jest tam zainstalowane, a co nie bedą
> decydować potencjalnie bardziej o tym dlaczego ten błąd wystąpił. Tak czy
> inaczje bez przynajmniej wiedzy o tym jak wyglądaja komuniakty o błedach
> nie ma co mówić.
Co do bibliotek PAM, po zainstalowaniu update'u z 2 lutego już jest dobrze.
A jeśli chodzi o komunikaty z drugiego przypadku, na i686 (gcc-2.95.3-20)
nie było żadnych komunikatów, po prostu program mimo ewidentnego błędu
skompilował się i nawet dobrze działał :-D. Natomiast na i586
(gcc-2.95.3-21) wywalił błąd - zgodnie z prawdą, że funkcja sleep nie
dostała odpowiedniej liczby parametrów.

Pozdrawiam
Paweł Zmysłowski