Lamerskie pytanka ;-)

Pon, 5 Lut 2001, 17:42:54 CET

On Mon, 5 Feb 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Sun, Feb 04, 2001 at 10:59:56PM +0100, hocus wrote/napisał(a)
> kto to może wiedzieć? Sprawdz czy masz te same wersje gcc, cpp, glibc, pam,
> pam-devel itd na obu maszynach

> kompilator na i686 zwalony? dziwne raczej (która wersja kompilatora: rpm -q gcc?)

Ja bym się w tym wypadku nie sugerował tym że to są rózne arch tylko
dobrze przyjrzałabym się komunikatom o błędach. W tym wypadku to są dwa
rózne systemy i róznice w tym co jest tam zainstalowane, a co nie bedą
decydować potencjalnie bardziej o tym dlaczego ten błąd wystąpił. Tak czy
inaczje bez przynajmniej wiedzy o tym jak wyglądaja komuniakty o błedach
nie ma co mówić.

http://lists.pld.org.pl/