dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 16:13:45 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 03:48:37PM +0100, Radosław Habelski wrote:
> Nic nie szkodzi, nie mowilem powaznie o 1 h to byl zart ;-)
> wiem ile to zajmuje czasu. Natomiast co jakis czas pojawiaja sie na
> liscie kometarze typu " to przeciez w zasadzie dziala wystarczy 1 h i
> bedzie ok " Tak wiec przepraszam jesli kogos urazilem nie bylo to moim
> zamiarem. W kazdym razie instalator to nadal problem PLD

Ale tak jest naprawde. Zainstalowalem i dziala. Tylko chwilowo
wuch jest w trakcie rewolucyjnych zmian i trzeba poczekac.
Jesli chodzi o samego automatolka to on naprawde dziala ok.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

I'm telling you that the kernel is stable not because
it's a kernel, but because I refuse to listen to arguments
like this.
	-- Linus Torvalds

FBI jihad spy Albanian Saddam Hussein Khaddafi genetic
World Trade Center Soviet  CIA Cocaine North Korea
class struggle Peking $400 million in gold bullion
strategic strategic Kennedy terrorist spy