dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 6 Lut 2001, 16:46:34 CET

On Tue, 6 Feb 2001, Dariusz Karolczak wrote:
> instalator tak naprawde byl zbedny (prowizorka chodzila lepiej lub
> gozej ale moglem zainstalowac system) zamiast ja dopracowac uzupelnic
> opisy zaczely sie mnozyc wersje rozwiazan instalatora i teraz tak
> naprawde to ani prowizorka nie jest skonczona ani nie ma instalera
> moze skoncentrowac sie na czyms ??
beep. Prowizorka jest skończoa. Działa. I nie było jak do tej pory
bug-reportów. Więc w czym problem? Właśnie jak już jest jakaś platforma
do instalacji, to można się zająć duperelami naokoło, vide rozwijane
menu itp...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...