dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:55:05 CET

[... ciach]

instalator tak naprawde byl zbedny (prowizorka chodzila lepiej lub gozej ale moglem zainstalowac system) zamiast ja dopracowac uzupelnic opisy zaczely sie mnozyc wersje rozwiazan instalatora i teraz tak naprawde to ani prowizorka nie jest skonczona ani nie ma instalera moze skoncentrowac sie na czyms ??

ja jak wchodze do cvs'a cos zrobic to dokonuje jednorazowo jak najmniejszych zmian (generuje sie wiecej wersji ale nie wywracam wszystkiego dogory nogami)

po prostu tu nie chodzi o to kto dlaczego jak to sie nazywa tu chodzi na jakim poziomie a w sadze ze w interesie wszystkich zarowno tworcow jak i zwyklych uzytkownikow ten poziom powinien byc jak najwyzszy

http://lists.pld.org.pl/