dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 6 Lut 2001, 16:50:36 CET

On Tue, 6 Feb 2001, Dariusz Karolczak wrote:
> [...]
pls, jesli mozesz, cytuj przynajmniej kawałek wiadomości... :>

> :) tez racja :) ale wydaje mi sie ze nie do konca o to chodzi zeby
> jesli ktos ma pretensje tez mowic ze jak chcesz to sam popraw.
> O ile rozumiem brak czasu na cokolwiek o tyle tego typu odpowiedzi sa
> mniej niz satysfakcjonujace :(
ale taka jest prawda - wszyscy to co robią, robią dla sportu/z
zamiłowania/dla siebie/dla zabawy/żeby się czegoś nauczyć/cokolwiek,
ale na pewno nikt z nas się z robienia PLD nie utrzyma. Dlatego bardzo mile
widziane są osoby które poświęcą swój czas na Bardzo Nudne Rzeczy(tm),
takie jak tłumaczenie opisów do pakietów albo coś równie ekscytującego.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...