Ech, te reply to...

Śro, 7 Lut 2001, 14:38:33 CET

Po pierwsze. Zrób coś z poprawnym formatowaniem listów i poprawnym
cytowaniem. Czytanie tego co piszesz sprawia trudności właśnie przez to.

On Tue, 6 Feb 2001, Dariusz Karolczak wrote:
[..]
> 5. pakiety (jako admin mam mieszane uczucia ale jeszcze mniej czasu
> choc z regoly obecnie jest tak ze po zainstalowaniu nowszej wersji
> pakietu cos sie mi sybie i zajmuje mi to wiecej czasu niz bym robi to
> recznie)

O ile nie zaczniesz mówić o konkretach wykraczając po za sferę uczuć to w
zasadzie nie ma o czym mówić bo dokładnie nic nie wiedomo co chciałeś
przez to powiedzieć.

> 6. ogolne dazenie do stworzenia dystrybucji bezpiecznej (choc na dzien
> dzisiejszy malo stabilnej ze wzgledu na niektore nieprzewidywalne
> sytuacje)

A są takie zespoły które programowo dążą do zrobienia dystrybucji
niebezpiecznej ?