qmail-dns.patch

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Czw, 8 Lut 2001, 20:09:05 CET

On Thu, 8 Feb 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Z http://www.qmail.org/ :
;) dzieki.... chociaz miedzy czasie sam na to trafilem ;))
Ale to byl bledny trop.......
Chodzi raczej o to:

Harald Hanche-Olsen has a solution to the problem of mail that has
wrongly been queued for a remote host (because, say, you didn't have a
host in your locals or virtualdomains): echo tcn.net:[127.0.0.1]

Dzieje sie tak ze wszystkimi domenami utrzymywanymi na moim dns, musze
dopiero wpisywac je do smtproutes....... Co jest nie tak? moje wpisy w
DNS?

Spotkal sie ktos z tym problemem???

A i jeszcze jedno, drobnostka ;) w specu do qmail'a jest bledny url do
tego powyzszego patcha.

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic