adapter (by³o: Re: Przypomnienia i pewne kometarze)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 10 Lut 2001, 14:23:03 CET

On Mon, Jan 29, 2001 at 06:37:26PM +0100, Tomasz K³oczko wrote:
> Chcia³bym przypomnieæ o kilku rzeczach:
>
> - adapter.awk
>
>   W module SPECS znajduje sie skrypt w awku o nazwie adapter.awk ..
>   przed do³±czenie zmian w specu do zasobów repo warto spróbowaæ
>   przepu¶ciæ tego speca przez ten skrypt
>
>   Np. ja u siebie w historii poleceñ w mc mam tak± linijkê:
>
>   ./adapter.awk %f > %f.; mv %f. %f ; cvs diff -u %f | less
>
>   IMHO warto siê przyjrzeæ temu co to poka¿e. To co robi adapter jest do¶æ
>   wa¿ne. Pozwala zaoszczêdiæ kupê czasu na dopracowywanie formy speca przy
>   doprowadzaniu go do formy standardowej. Skrypt nie jest doskona³y ale
> [...]

Dosyæ upierdliwie usuwa ustawianie LDFLAGS oraz wszystko co jest po nim
do koñca linii... (z tego co pamiêtam, to tak¿e w changelogu)
IMO to teraz bardziej przeszkadza.
Chyba ju¿ niewiele siê osta³o pakietów z niepotrzebnym ustawianiem LDFLAGS?

A po ostatnich poprawkach:
- je¿eli w specu ju¿ by³o ustawianie CFLAGS zale¿ne od %{debug}, to robi
  dziwne rzeczy (dodaje drugie, zagnie¿d¿one sprawdzanie)
- potrafi wyci±æ gzipowanie dokumentacji (np. z fdutils.spec, php.spec)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl