WWW: Nowy system do dokumentacji

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 13 Lut 2001, 10:23:23 CET

On Tue, Feb 13, 2001 at 01:38:22AM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[...]
> Cechy nowego systemu:
> - dokumentacja w Docbook _XML_
[...]
> Teraz wady:
> Ponieważ przy okazji robienia czegoś nowego skorzystałem z okazji
> i przeskoczyłem od razu na XML, do konwersji potrzebna jest java,
> bo większość narzędzi do XML w tym języku powstaje.
>
> Ogólnie do konwersji potrzebne są następujące rzeczy:
> - skrypty z katalogu PLD-doc/scripts
> - java (mamy w PLD ibm-java ale tylko ix86 :( )
> - xp
> - xt
> - docbook-dtd41-xml
> - docbook-style-xsl
> - iconv

Ja w kwestii formalnej :-)

Java tutaj jest potrzebna ze wzgledu na xp i xt, które
są napisane w tymże języku. O ile się nie mylę są to jedyne
procesory XML i XSLT, które potrafią sobie poradzić z bardzo
zaawansowanymi stylami Normana Walsha dla DocBook XML.

Obecnie jest rozwijanych kilka różnych procesorów XSLT
pisanych w mniej lub bardziej słysznych C/C++, m.in.:
- libxslt (gnome)
- sablotron
- transformix (mozilla)
Nie są one obecnie w takim stanie zaawansowania, żeby można
użyć je do styli NW. :-) Być może pierwszy z w/w najszybciej
osiągnie odpowiedni stan zaawansowania, ale to się jeszcze
okaże.

[...]

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>