WWW: Nowy system do dokumentacji

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 13 Lut 2001, 11:59:32 CET

wrobell <wrobell w posexperts.com.pl> writes:

> On Tue, Feb 13, 2001 at 01:38:22AM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> [...]
> [...]
[...]
> Ja w kwestii formalnej :-)
>
> Java tutaj jest potrzebna ze wzgledu na xp i xt, które
> są napisane w tymże języku. O ile się nie mylę są to jedyne
> procesory XML i XSLT, które potrafią sobie poradzić z bardzo
> zaawansowanymi stylami Normana Walsha dla DocBook XML.

BTW Z najnowszymi xsl-styles 1.29 już nawet xt ma problem :)

> Obecnie jest rozwijanych kilka różnych procesorów XSLT
> pisanych w mniej lub bardziej słysznych C/C++, m.in.:
> - libxslt (gnome)
> - sablotron
> - transformix (mozilla)
> Nie są one obecnie w takim stanie zaawansowania, żeby można
> użyć je do styli NW. :-) Być może pierwszy z w/w najszybciej
> osiągnie odpowiedni stan zaawansowania, ale to się jeszcze
> okaże.

To dla uzupełnienia, są jeszcze
- xerces/xalan
- saxon
Pierwsze są z xml.apache.org, oba zarówno są w wersjach java oraz c++
(sam zresztą pakowałeś xerces-j - próbowałeś go używać, jakieś wnioski?)
ZTCW to xerces i xalan powinny działać.
Saxon też powienien bo sam NW go używa.

Niemniej xp i xt są "najbezpieczniejsze", bo (wyłączając
ostatnie problemy xsl 1.29) są już sprawdzone (no i mamy je :) ).

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)