WWW: Nowy system do dokumentacji

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 14 Lut 2001, 01:46:18 CET

"Daniel 'bonkey' Bauke" <bonkey w pld.org.pl> writes:

> to ja z innej beczki: znacie jakis edytor dla end-usera do tegoz
> na miare xmetala, ale -- pardon my english -- pod windoze? a
> wlasciwie bardziej w ogolnosci: pochwalcie sie swoimi
> srodowiskami developerskimi do xml, co? :-)

No cóż, to jest jedno z pytań które nieodmiennie powtarza się
na dedykowanych listach. Jeśli chodzi Ci o opensource to bida.
Z tego co pisali ten XMetaL jest niezły, co cię powstrzymuje przed jego użyciem
(skoro dla ludzi pod windoze to może ich stać na to cudo :) ) ?
Słyszałem jeszcze o jakimś xmlspy pod windę, jak chcesz to znajdę namiary.

Na http://www.cogsci.ed.ac.uk/~ht/xed.html jest jakiś
zobacz też http://axkit.org i .com tam jest coś o narzędziach do
konwersji OpenOffice -> Docbook choć nie bardzo sobie
to wyobrażam

A moje środowisko to nieodmiennie XEmacs+PSGML,
choć prawdę mówiąc też nie pogardziłbym czymś doskonalszym
(albo muszę go sobie jeszcze podrasować...)
Ale sam Norman Walsh też używa Emacsa (NTEmacsa)
więc chyba nie jest taki najgorszy w te klocki :)

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)