WWW: Nowy system do dokumentacji

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 14 Lut 2001, 18:29:33 CET

środa, 14. luty. Rafał Kleger-Rudomin pisze:

> No cóż, to jest jedno z pytań które nieodmiennie powtarza się
> na dedykowanych listach. Jeśli chodzi Ci o opensource to bida.
open source umarl! moze byc enterprise za 2kusd, jesli wart
swojej ceny :-> (zartuje, of kors, ale nie chodzi tu o cene,
ale funkcjonalnosc)

> Z tego co pisali ten XMetaL jest niezły, co cię powstrzymuje
> przed jego użyciem
tak, wygrzebalem jeszcze XML Clienta (dawny ponoc Documentator)
ze stron jakiejs szwedzkiej firmy e* -- nie pamietam, jesli
chcesz, moge Ci evaluation gdzies wystawic, bo na wierzchu tego
nigdzie nie klada.

jednak chodzi mi tu o ocene inwestycji czasu w dane narzedzie.
xmetal wyglada mi niezle, ale chcialbym wiedziec czy warto sie w
niego pakowac, czy moze istnieja jeszcze inne, lepsze ustrojstwa?

> Słyszałem jeszcze o jakimś xmlspy pod windę, jak chcesz to znajdę namiary.
mam, ale to chyba juz narzedzie dla power-users. moze byc
imho uzupelnieniem xmetala. ale skoro emaksiatko takie
wygodne, to moze jeszcze nie jest za pozno na nauczenie
sie jego dzikich skrotow? :>

> Na http://www.cogsci.ed.ac.uk/~ht/xed.html jest jakiś
[...]
okay, dzieki :)

> A moje środowisko to nieodmiennie XEmacs+PSGML,
do wszystkiego? xml+dtd+xsl+itp+itd? drzewko struktury
np. wykresli?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}