XFree i multimedia

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 14 Lut 2001, 21:08:46 CET

Hejka

Postanowiłem napisać na wersję pl listy, ze względu na swobodę wyrażania się
;)). Otóż. Czy komuś działa sprawnie odgrywanie filmów poprzez program xmps?
Mi nie działa na żadnym kodeku. Np. plaympeg i playavi z obsługą divx
działa, natomiast nie zdarzyło mi się odpalić jeszcze xmpsa żeby pokazał
obraz.

Drugie to opengl. Czy ktoś to odpalił? Chociażby w tak banalnej kwestii jak
xscreensaver-GL? Nie udało mi się ani na voodoo3 ani na 1 ;)

Pozdrawiam i dzięki za wyjaśnienia

PS. Po wyjaśnieniu tego jak dla mnie PLD jest już kompletne, gdyby nie
zrąbane php-gd na 686 ;)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer