W sprawie opisu PLD dla Linux Plus

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Czw, 15 Lut 2001, 12:00:04 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel 'bonkey' Bauke" <bonkey w pld.org.pl>
To: "gawarim pa polski" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, February 14, 2001 7:02 PM
Subject: Re: W sprawie opisu PLD dla Linux Plus

> prosze sie mna nie przejmowac, ale ja stane w opozycji ;-)
>
> dotychczasowa plynnosc i elastycznosc distra bardziej mi
> odpowiadala. zupelnie nie rozumiem sztywnosci takich instytucji

Chym jedno drugiego nie wyklucza przeciez (sam jestem osobiscie
zainteresowany zeby jak najwiecej sie dzialo w dystrybucji
ale zeby dystrybucja byla tak naprawde dystrybucja
to wymogi sa trosze wieksze niz to co robimy :< obecnie.
Pomijajac wiel za i przeciw to PLD jest jedna z ciekawszych.
Wydaje sie ze wszyscy powinnismy byc zainteresowani promowaniem
PLD (wlasnie nadazyla sie okazja z ktorej nie mozemy tak naprawde
przy obecnej polityce skorzystac).
Pamietac nalezy ze to zawsze dziala w dwie strony czym popularniejsza
bedzie dystrybucja to bedzie lepsze testowanie tego co chodzi a co nie
pomijajac to ze prawdopodobnie zwiekszy sie grono ludzi ktorzy beda
nad nia pracowac.

Z nadzieja lepszego jutra i pozdrowieniami DK