XFree i multimedia

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Czw, 15 Lut 2001, 14:01:15 CET

[czwartek, 15 luty 2001], Marek Guevara Braun napisał(a):

> Udalo mi sie na nvidii, ale musialem recznie zainstalowac spreparowany
> przez producenta modul do jadra i sterownik GLX, a potem popodmieniać
> instalowane w ramach XFree86-OpenGL-* mesowe biblioteki libGL.so na te
> dostarczane przez nvidie (bazujace na sgi). Co ciekawe nie chcialo mi
> to dzialać z pakietem XFree86-nvidia (bodajże 0.9.5) z naszego ftp
> (nie ma defaultowego modulu do jądra?) tylko z plików tar.gz 0.9.6.

Heh? U mnie działą:
[baggins w sith baggins]$ rpm -q XFree86-nvidia
XFree86-nvidia-0.9.6-1
[baggins w sith baggins]$ rpm -qa | grep XFree86-OpenGL
XFree86-OpenGL-static-4.0.2-1
XFree86-OpenGL-libs-4.0.2-1
XFree86-OpenGL-devel-4.0.2-1

Janek