Po co syngować posty? (Było: Re: %{FILELIST})

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 17 Lut 2001, 23:33:30 CET

On Sat, 17 Feb 2001, Lukas Dobrek wrote:

> To istotnie powazny argument. Bo taki podpisany list jest strasznie
> ciezko normalnym czytnikiem przeczytac. Nie to co HTML.
>
> Lukasz

Powiem co mysle a potem pomysle czy dobrze mowie: dolaczanie tych linijek
z PGP jest objawem pewnego szerszego zjawiska: jak ktos ma konto na
serwerze ze sztywnym laczem, to zapomina, ze dla niektorych ludzi -
ciagnacych poczte przez POP na przyklad - nie jest wszystko jedno, czy
list ma 10 linijek czy 20. To powiedziawszy ide zrobic sobie 10-linijkowa
sygnaturke :)

--
Roman Werpachowski
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\right)\Psi =