Po co syngować posty? (Było: Re: %{FILELIST})

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Sob, 17 Lut 2001, 23:30:49 CET

On Sat, Feb 17, 2001 at 11:33:30PM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Powiem co mysle a potem pomysle czy dobrze mowie: dolaczanie tych linijek
> z PGP jest objawem pewnego szerszego zjawiska: jak ktos ma konto na
> serwerze ze sztywnym laczem, to zapomina, ze dla niektorych ludzi -
> ciagnacych poczte przez POP na przyklad - nie jest wszystko jedno, czy
> list ma 10 linijek czy 20. To powiedziawszy ide zrobic sobie 10-linijkowa
> sygnaturke :)
EEE. Sygnaturka to jest sprawa ustalona w RFC wiec jak tak zrobisz
to polecisz do /dev/null i tyle.
Ale to co Ty napisales jest jakims argumentem a to co napisal Twoj
poprzednik nie.
Lukasz
--
Łukasz Dobrek