wiget: SPECS ghostscript.spec

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 21 Lut 2001, 08:55:40 CET

On Wed, 21 Feb 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> PS. czy nie lepiej byłoby uzywać jednak ghostscripta 5.50 ? Przecież w
> zasadzie wiekszość dodatków a jest ich jak psów (wystarczy zajrzeć do
> ghostscripta z RH, MDK czy innych) jest robiona dla tej wersji. Odpadałyby
> także przy okazji sprawy zwiazane z nie zawuygodną licencja na gs 6.x (?).
IMHO gs 6.x powinien trafic do supported a 5.50 to wersja, ktora
moglaby byc przez nas pielegnowana/uzywana. I tak przy okazji:
xcdroast, ktory znajduje sie w repo w aktualnej postaci, nie wspolpracuje
z aktualna wersja cdrtools. Niestety do jego poprawnej pracy potrzebny
jest mkisofs i cala reszta tools-ow w starszych wersjach. U mnie wyglada
to tak:

xcdroast-0.98alpha6-1
cdrecord-cdda2wav-1.9-1
cdrecord-1.9-1
cdrecord-readcd-1.9-1
mkisofs-1.13-1

i dziala (no coz... przy tej wersji xcdroast tylko z roota, ale dziala).
Fajnie by bylo, gdyby taki zestaw trafil do jakiegos 'Obsoletes'
- w przeciwnym przypadku pakiet xcdroast jest po prostu bezuzyteczny...

pozdrovka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'