wiget: SPECS ghostscript.spec

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Śro, 21 Lut 2001, 09:59:01 CET

On Wed, Feb 21, 2001 at 12:41:10AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> A tak wogóle .. apropo ghostscripta. Dalej nie mogę obejrzeć czegokolwiek
> więcej ponad pierwszą stronę używając gv :>
>
> kloczek
> PS. czy nie lepiej byłoby uzywać jednak ghostscripta 5.50 ? Przecież w
> zasadzie wiekszość dodatków a jest ich jak psów (wystarczy zajrzeć do
> ghostscripta z RH, MDK czy innych) jest robiona dla tej wersji. Odpadałyby
> także przy okazji sprawy zwiazane z nie zawuygodną licencja na gs 6.x (?).
- 6.50 jest ostatnią wersją stabilną
- ma o wiele lepsze wsparcie dla PDF-ów
- wiele innych zalet, których nie pamiętam

Mi działa ten ghostscript z gv. Możesz podesłać trefnego ps/pdf-a?

Myślę, że skoro jest to ostatnia wersja stabilna, to powinniśmy się na
niej skupić. Jak nie działa, to znaleźć patch-e lub je napisać.

Mi gnome-print/gnumeric ciągle nie działa  i jakoś nie krzyczę, żeby
wrzucać do supported najnowszą wersję i wracać do ostatnio działającej...

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>