twin :)

Czw, 22 Lut 2001, 19:02:11 CET

On Thu, 22 Feb 2001, Michal Margula wrote:

> Nie za bardzo działa. Wciąż wymaga aby pliki były w /tmp/twin-root...
> Wiadomo o co chodzi :). Widać ścieżki zapamiętuje. A tak mówię bom ciekaw co
> to :>

Jęzli chcesz se narobić smaku to zajrzyj na http://twin.sourceforge.net/,
a jeszcze lepiej na http://twin.sourceforge.net/twin-screenshot.gif

Zamieszanie wynika stąd, że orginalenie twin zmienną DESTDIR traktuje jak
perefix w projektach opartych o autoconf. Trzeba będzie przekonac to do
używania tego inaczej.

Z opisów wynika, że jest to coś na podobieństwo czewgoś o czym mi się
mażyło opisując zasady działąnai przyszłego wucha czyli
biblioteka/środowisko udostępniajaca wielowątkowe/wielozadaniowy display
wyświetlany w zależności od modułu backendu bądź na FB, terminalu
opierajac sie o curses czy X displayu przy tym wszystkim oferując dla
uruchamianych aplikacji koncepcję like display (w środowisku znakowym
.. sic!?). Czy tym jest to dokłądnie sam nie wiem bom jeszcze sam tego nie
uruchomił :>
Na razie zrobiłem ile mogłem i za jakieś dwie godziny będę w stanie
spróbować coś dalej pogrzebać (może ktoś w miedzyczasie coś poprawi
jeszcze :).
Jeżeli to jest to jest to o czym sobie bzdużyłem to uznałbym to chyba za
swego rodzaju cud :)
Nie dość, że ultramałe, modularne to jeszcze zapewniające na poziomie
pisanego programu (pattrząc z lekka po przykładach) wygodny sposób
tworzenia międzymordzia (newtl jest okropny).
Jeżeli to byłoby to, to byłby pieruńsko dobrze bo cały etap tworzenia
potrzebnego środowiska mielibyśmy już za sobą mogąc się zacząć skupiać na
właściwymi pisaniu aplikacji w tymże środowisku.