twin :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 23 Lut 2001, 13:00:18 CET

[piątek, 23 luty 2001], Michal Moskal napisał(a):

> Hmmm. Mi też się bardzo twin podoba. Specjalnie dla niego
> uruchomiłem sobie fb :) Fajny jest, szczególnie ten amigowy
> rozkład gadżetów :)
>
> W każdym razie to co daje twin, to IMHO network transparent
> text windows. Nie tylko okna tekstowe, ale przede wszystkim
> sieć :)

Już widzę oczami wyobraźni taki model. Podłączamy do sieci kompa bez
klawiatury i monitora, jedynie z CD i płytką PLD w nim. Uruchamiamy. Bootuje
się. Na innym kompie podłączamy się pod instalator poprzez sieć i dokonujemy
instalacji :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer