twin :)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Lut 2001, 10:49:41 CET

On Thu, Feb 22, 2001 at 11:55:14PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> Tylko że (AFAIK) oferuje inny "poziom" niż newt. Mianowicie to jest
> włąściwie "tylko" zarządca okienek pod konsole (z mojego, spaczonego punktu
> widzenia) czyli coś czego nie oferuje nwet. Z drugiej strony w twin nie
> ma gotowych gadżetów które można by było w te okienka wstawić (z tego
> co zdązyłem zuważyć to jest button, write, gotoxy, setcolor i to tyle (
> no ale okienko samo z siebie moze miec scrollbary :) )).

Hmmm. Mi też się bardzo twin podoba. Specjalnie dla niego
uruchomiłem sobie fb :) Fajny jest, szczególnie ten amigowy
rozkład gadżetów :)

W każdym razie to co daje twin, to IMHO network transparent
text windows. Nie tylko okna tekstowe, ale przede wszystkim
sieć :)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

Marxist strategic North Korea Waco, Texas CIA
Legion of Doom PLO $400 million in gold bullion Noriega
supercomputer FBI terrorist DES DES class struggle
South Africa Serbian genetic Saddam Hussein FSF