sftp

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 26 Lut 2001, 15:24:13 CET

On Mon, Feb 26, 2001 at 10:28:47PM +0900, Jacek Ćwielong wrote:
> [poniedziałek, 26 luty 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):
>
> Wydaje mi się, że te dwie rzeczy nie są wymienne, gdyż każdy z serwerów
> wymaga innego klienta, np. gftp potrafi dogadać się z sftpserv z sftp, ale
> już nie z tym z openssh. Nie zauważyłem przy tym konfliktu między nimi (co
> prawda po dość pobieżnych testach): gdy mam włączoną obsługę sftp w
> sshd_config i łączę się z gftp po SSH, ten używa sftpserv z sftp. A znowu
> windziany klient SSH (v.2.3), ten z www.ssh.com, wymaga sftp-server z
> ssh/openssh i nie dogada się z tym z sftp.

> [...]

Przepraszam, ja w kwestii formalnej: czy to w ogóle
jest ten sam protokół? Może tylko się tak samo nazywa?
Czy to może mutacje jakoweś?

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

class struggle North Korea Waco, Texas genetic Semtex
munitions World Trade Center Legion of Doom spy Treasury
fissionable Rule Psix Uzi Serbian FBI Ortega strategic
supercomputer security DES