jajcus: SPECS xine.spec

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Sob, 6 Sty 2001, 11:45:12 CET

On Fri, Jan 05, 2001 at 09:43:49PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> likowanie statyczne nie jest niezbędne to znaczy że jest takze
> niepotrzebne.
>
> $ rpm -q --whatrequires libasound.so.1
> libqtecasound-1.8.0d14-4
> smurf-0.49.8-1
> gnome-media-1.2.0-9
> TiMidity++-2.10.2-2
> kdelibs-2.0.1-1
> alsa-utils-0.5.10-1
>
> Tu masz pakiety które mógłbyś linkować statycznei z libasound i takich
> jest jeszcze kilka innych. Ale jak zlinkujesz xine z dynalmicznym
> libasound to wedy całosć w kupie bedzie mniej zajmowała.
Ale jak tak, to trzebaby wszelkie programy, które mogą używać ALSA
zlinkować dynamicznie z tą biblioteką. Wielu osobom może się to nie
podobać (ale ja osobiscie nie mam nic przeciwko).
Jednak mnie się wydaje, że można by było wszystko linkować statycznie z
ALSA. Będzie to mniej więcej taki sam kod dodany jak obsługa OSS, która
i tak siedzi we wszystkich tych programach i nie da jej się wyciągnąć.
Trzeba się po prostu zastanowić co da większe kożyści.

> Tak ale co do tego ma linkowanie statyczne.
Nic.

Wielu osobom już teraz się nie podoba, że muszą instalować alsa-lib mimo
że tego nie używają. Po prostu chciałem pójść im na rękę.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
 CC na pld-list, aby inni też mogli wziąść udział w tej dyskusji.