mialo byc a nie ma

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 10 Sty 2001, 14:20:02 CET

On Wed, 10 Jan 2001 14:01:18 +0100 (CET), you wrote:
>Samo się nie zrobi. Jak chcesz mozesz próbować zajać sie opracowywaniem
>szczegułów.

Hmm wydaje mi się że mam za mało wiedzy, i za mało umiejętności
programistycznych (czytaj: nie znam prawie wcale C).

>[kloczek w test2 SPECS]$ cvs log wuch.spec
>cvs server: nothing known about wuch.spec
>
>Jak chcesz możesz próbować robić speca do wucha.

A od czego zacząć, na czym się wzorować, czy jest jakaś dokumentacja
dotycząca tworzenia spec'ów? Jak dotychczas adoptowałem tylko niektóre
spece do własnych potrzeb, ewentualnie wprowadzałem nieduże poprawki,
nigdy jeszcze nie robiłem spec'a od zera.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w tpsasux.com  http://hack.zone.to/