baggins: SPECS kernel.spec

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 7 Sty 2001, 01:46:29 CET

[niedziela, 07 styczeń 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):

> [ciach]
> Mógłbyś napisać czemu? Ja wolę jak on jest w oddzielnym module, bo nie
> używam jądra z PLD i w takiej wersji łatwiej mi go przebudowywać go, aby
> pasował do jądra.

Tak sobie ;) A na serio to po to żeby nie było niespodzianek że kernel
w dystrybucji to X a pakiet z modułem był budowany na kernelu Y.

Ale jeśli większość jest za osobnym pakietem
to ja się dostosuję (i tak nie używam jądra z dystrybucji).

Janek