baggins: SPECS kernel.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 7 Sty 2001, 16:03:07 CET

On Sun, Jan 07, 2001 at 02:13:07AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Sun, Jan 07, 2001 at 01:46:29AM +0100, Jan Rekorajski wrote/napisał(a)
> to trzeba równocześnie puszczać na buildery... może w kernel.spec
> na początku wrzucić w komentarzu nazwy pakietów, które powinny być budowane
> wraz z jajcem żeby osoba puszczająca na buildery puszaczła wszystko
To powinno być załatwione na wyższym poziomie i nie dotyczy tylko
kernela. W tej chwili np. na FTP jest perl 5.6 oraz częś pakietów
zbudowanych na tego perla, a część na poprzedniego. Tekie sytuacje nie
powinny się zdażać. Wszystkie pakiety zależne od siebie powinny wpadać
na FTP jednocześnie. Jeśli któryś nie jest gotowy to niech już lepiej
zniknie z FTP (skoro i tak nie będzie działał z tym co tam jest).

> ja za osobnym. Względy praktyczne dla ludzi nie używających jaja
> dystrybucyjnego.

Ja jestem też za osobnym. Mimo że używam tylko kernela dystrybucyjnego.
Po prostu źródła kernela i bez tego są za duże, po co coś tam jeszcze
dodawać.

Pozdrowienia,
        Jacek