Instalacja PLD

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 8 Sty 2001, 15:29:37 CET

Przychodzi Sebastian Zagrodzki do lekarza i mówi:

> $ fdisk /dev/XXX
> zakładasz partycje
> $ mkswap /dev/YY1; swapon /dev/YY1
> $ mke2fs /dev/ZZ1; mount /dev/ZZ1 /dest
>
> ew. zakładanie dodatkowych partycji:
> $ mke2fs /dev/ZZ2; mkdir /dest/KATALOG; mount /dev/ZZ2 /dest/KATALOG
>
> $ mount /dev/CDROM /src
> $ addbase
> $ selrpm base
>
> .... instalacja - wszystkie pozycje wlasciwie domyslne .....
>
> $ chroot /dest bash
>
> W chroocie:
>
> $ passwd

> [...]

WRZUCIC TO DO JAKIEGOS INSTALL-HOWTO, koniecznie. sam mialem ten problem i
meczylem wszystkich na #pld tak, ze mieli mnie juz dosc... oszczedzi to wielu
pytan...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )