Instalacja PLD

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Wto, 9 Sty 2001, 08:28:33 CET

Witka Paweł,

Monday, January 08, 2001, naskrobano:

PK> To "wlasne ryzyko" pozostaje nawet przy używaniu  wersji oficjalnej.
PK> Ale przecież kiedyś był taki kilku stronicowy manual "krok po kroku". Być
PK> może jest niaktualny, ale gdybys go gdzies wystawił napewno znalazł by się
PK> ktoś komu chciało by się to poprawic. Nawet taka przestarzala instrukcja
PK> dawala by jakiś punkt zaczepienia (no bo skad biedy uzytkownik ma wiedziec
PK> o istnieniu takich skryptow jak loadmod (czy jak mu tam) addpkg, lub znac
PK> nazwyu pakietow (niby sa intuicyjne, ale...))

OK nie marudźcie w repo jest już małe co nie co tylko proszę o uwagi

Aha kto mi dostosuje xemacs do docbook 4.0 ???

TYLKO MNIE NIE OGNORUJCIE !!!

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt