mialo byc a nie ma

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 10 Sty 2001, 21:33:23 CET

Dnia Wed, Jan 10, 2001 at 01:54:45PM +0100, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał(a):
> Co z tym systemem zapewniania przez użytkowników że dane pakiety działają
> sprawnie z innymi i że wogule działają i nie mają błędów, ewentualnie
> systemem zgłaszania usterek że dany pakiet gryzie się z innym w danej
> konfiguracji. Czyżby idea umarła?

Moje ide nigdy nie umierają -- conajwyżej nie są realizowane  ;)
A tak na poważnie: gdzieś w połowie/końcówce lutego będę miał wreszcie
chwilkę wolnego czasu i planuje pogrzebać troche przy wuch'u (czyli
"wyczyszcze TODO"). Jak wuch już będzie działał, to moge zabrać się za ten
system. Chętnie zrobiłbym to od strony klienta wysyłająceg raporty
i przeglądającego istniejące statystyki. Natomiast na zrobienie tego od
strony serwer prawdopodobnie zabraknie mi czasu, więc jak ktoś jest chętny
do współpracy to zapraszam do dyskusji (m.in. w celu ustalenia jakiegoś
protokołu komunikacji.). Do omawiania szczegółów techinicznych ta lista
chyba nie jest włąściwa więc zapraszam na priv'a bądz liste pld-instaler.
Tak mi się po głowie plącze że to może mieć coś w spólnego z beholderem,
ale ponieważ nie wiem jakie są jego założenia, nie mogę stwierdzić czy nie
bredzę.

> PS. Dlaczego nie ma pakietu z wuch'em?

Bo nikt go nie zrobił ? Może to nawet to i dobrze -- IMHO jeszcze ciut
za wcześnie.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl