INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Czw, 11 Sty 2001, 01:03:42 CET

Witka lista,

      Poświęciłem swój domowy system PLD (kasacja) w celach
      doświadczeń z instalowaniem PLD ;> A poza tym w celach
      poznawczych do uzupełnienia dokumentacji PLD.

  No więc tak wsio wygląda mniej więcej OK, poza bootkietką:

  Już przy podmontowaniu CD kmod pyszczy iż nie może iż nie może
  załadować modułu nls:

  kmod: modprobe -s -k nls_cp437 errno = 2

  OK dalej.

  Próbowałem instalować i wuchem i prowizorką.

====  Wuch: ====
- selmod base robi listę pakietów ale te pakiety nie pojawiają się w
wuchu jako wybrane ????????????? - paweł czy sebastian ???
- po wybraniu ręcznym kilku pakietów (basesystem, apache i kilka
innyc) specjalnie pominąłem kernel. Niestety wuch o wybraniu add
dependencies sie stwierdził iż jakikolwiek s pakietów wymaga jądra ???
Tak ma być czy ogólnie wymaga się wiedzy iż jądro być musi ???

- porozpoczęciu instalowania wykłada się (wychodzi) i widać znów
aktywność kmod tym razem chodzi mu o moduł net-pf-1 o który krzyczy
przy instalacji pakietu setup. Koniec myślałem że załadowaniu modułu
sieci to sprowokowało i zainstalowałem ponownie bez ładowania modułu
sieci. Niestety błąd jest ten sam.

==== Prowizorka ====

- wszystko idzie gładko tylko czasem pojawiają się komunikaty kmod'a
że nie udało się załadować modułu net-pf-1 ale to nie przeszkadza
prowizorce pracować poprawnie.

Ogólnie dało się zainstalować i nawet chodzi.

AUTOMATEUSZ:

niestety nie udało mi się zmusić go do pracy. Pomimo postępowania
według wskazówek w README zawsze otrzymywałem komunikat:

!: not found

Normalnie na zainstalownym PLD chodzi ładnie ale niestety po
przeniesieniu na bootkietkę nie działa.

Służę pomocą w testowaniu ale nie mam pojęcia o co tu biega.

--------------

Mam nadzieję że cokolwiek pomogłem.

AHA, do końca tygodnia przygotują PORZĄDNĄ dokumentację na temat
instalacji PLD, której zaczątki można przeczytać w CVS. Potem
będzie czas na opisywanie ogólnie o odmienności PLD.

W każdym razie zainteresowanych dokumentacją proszę o komentarze,
krytykę propozycje. Cokolwiek co polepszy pisany przeze mnie tekst.

--
Pozdrowionka,
 Marcin

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt