INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 11 Sty 2001, 14:15:34 CET

Przychodzi Marcin Chojnowski do lekarza i mówi:

> - porozpoczęciu instalowania wykłada się (wychodzi) i widać znów
> aktywność kmod tym razem chodzi mu o moduł net-pf-1 o który krzyczy
> przy instalacji pakietu setup. Koniec myślałem że załadowaniu modułu
> sieci to sprowokowało i zainstalowałem ponownie bez ładowania modułu
> sieci. Niestety błąd jest ten sam.
>
> ==== Prowizorka ====
> - wszystko idzie gładko tylko czasem pojawiają się komunikaty kmod'a
> że nie udało się załadować modułu net-pf-1 ale to nie przeszkadza
> prowizorce pracować poprawnie.

nawet nie wiesz jak mnie ucieszyles ;>>> wybralem prowizorke na moim laptopie
i leci OK. jak na razie zainstalowal 85M i leci powolutku talej (od 3 dni;)
a to dlatego, ze ramu ma 8M, a swapa wykorzystuje 30... stad pytanie - czy
istnieje jakas mozliwosc zmniejszenia uzycia pamieci, czy jest to raczej juz
trudne do zrobienia???
(czy jakby wygenerowal liste pelnych nazw wszystkich rpm'ow i potem wykonac
for i in `cat /coinst.rpmy`; do rpm -Uvh "$i"; done; to nie poszloby szybciej
(znaczy sie mniej swapa by uzylo?)

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )