nowa strona :)

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 13 Sty 2001, 00:12:54 CET

In article <20010112152104.A26682 w abit.localdomain> you wrote:

> Jest sliczna. Dzis zajrzalem przypadkiem i nadal trwam w zachwycie :)
> Tylko jeden detal, po lewej stronie: 'Architektury' a nie 'Architekturty' ;)

Rozumiem, że wywalenie mojego (ftp.wsisiz.edu.pl/pub/Linux/PLD) mirrora PLD
miało jakiś zamierzony cel? Nie żeby mi na tym jakoś zależało, że figuruje
jego adres na stronie, ale myślę, że skoro mirroruje PLD, to infromacja
o tym fakcie może kogoś interesować, kto akurat wpięty jest do polpaku.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl