Drukarki na Windzie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 16 Sty 2001, 18:45:17 CET

"Stacho Pal" <stacho w venco.com.pl> writes:

> Witam!
> Czy uzywa ktos takiego ukladu, tzn. PLD (samba , LRPng)
> i drukuje na drukarce podlaczonej do komputera z winda?
> W dokumentacji do samby na taka okolicznosc polecaja
> skrypt smbprint, ktorego brak w sambie PLD.
> Jaka zalecalibyscie metode (standartowa dla PLD ;))
> na rozwiazanie powyzszego problemu??

Ja zerżnąłem z rh taki filtr i go zmodyfikowałem
Wymaga gs oraz smbclient

w /etc/princap mam:

lp:\
        :sd=/var/spool/lpd/lp0:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :if=/etc/magicfilter/rafprint:\
        :af=/var/spool/lpd/lp0/acct:\
        :lp=/dev/null:

a mój /etc/magicfilter/rafprint wygląda tak:

#! /bin/sh
/usr/bin/gs -q -dSAFER -dNOPAUSE -r600 -sDEVICE=ljet4 -sPAPERSIZE=a4 -sOutputFile=- - \
 | (echo "print -"; cat) | /usr/bin/smbclient //arma/HP5L -N -E -P 2>/dev/null

Jak widać filtr jest kiepski bo obsługuje tylko ps'y i pdfy ale mi to wystarcza.

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)