ftpd-BSD (PLD) (fwd)

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Sob, 13 Sty 2001, 02:44:40 CET

Michal Belczyk wrote:
> [...]

Nie wiem co z -p, ale -S wrzuca do /var/log/ftpd tylko połączenia anonymous.
MSZ powinien wrzucać wszystkie. Przydałoby się zrobić patcha.

--
"Leave this place. They are not for you. Go. Leave. Now."
	-- Ambassador Kosh to Morden in Babylon 5:"Signs and Portents"