nowa strona :)

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Sob, 13 Sty 2001, 13:23:44 CET

> Rozumiem, że wywalenie mojego (ftp.wsisiz.edu.pl/pub/Linux/PLD) mirrora PLD
> miało jakiś zamierzony cel? Nie żeby mi na tym jakoś zależało, że figuruje
> jego adres na stronie, ale myślę, że skoro mirroruje PLD, to infromacja
> o tym fakcie może kogoś interesować, kto akurat wpięty jest do polpaku.

nie sądzę, aby miało jakikolwiek cel, jeśli tylko dostrzegłeś
jakiekolwiek niedoróbki, zachęcam cię do natychmiastowej poprawki
bezpośrednio w cvs-ie. jeśli zrobisz to osobiście, na pewno
nie będzie żadnej pomyłki.

--
sergiusz pawlowicz   --->   systems and network analyst
		    	    http://metalab.unc.edu/ser/