INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 12 Sty 2001, 21:31:09 CET

Dnia Fri, Jan 12, 2001 at 05:31:02PM +0100, BartOwl napisał(a):
> Przychodzi Paweł Kołodziej do lekarza i mówi:

> hmm - skoro 90% czasu cedek stoi w miejscu, a nonstop mieli dyskiem, to chyba
> jednak tak...

mozliwe, ale niekonieczne.

> sproboje... ale to jeszcze nie tak predko... bo jak na razie jest 112M
> zainstalowane a uptime z /dest/... pokazuje uptime rzedu 5 dni i 47 minut...
> load jest na poziomie 1.10.

:) niezle tempo - 0.9Mb na godzine... Moze prosciej nylo ny to
zainstalować na normalnym komputerku a potem przezucic ?

> Ps. bo tak myslalem jakby zwolnic pamiec uzywana na powiazania poiedzy
> pakietami juz w trakcie instalowania moglaby byz zwolniona... jak liczyl
> powiazania, to wykorzystanie swapa wzroslo do 20M, a teraz jest 31M. czyli i
> tak za duzo, ale im mniej swapa, tym szybciej powinno to chodzic.

No wlaśnie nie jestem pewien. Takie dodatkowe zaallokowanie swapa (i
niueżywanie go) nie powinno nic spowalniac. Jak jusz sprawdzisz ile tam
normalnie (rpm'em) trwa instalacja np tetex'a to koniecznie daj znac.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl