Drukarki na Windzie

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 16 Sty 2001, 15:25:35 CET

On Tue, Jan 16, 2001 at 03:14:52PM +0100, Stacho Pal wrote:
> Witam!
> Czy uzywa ktos takiego ukladu, tzn. PLD (samba , LRPng)
> i drukuje na drukarce podlaczonej do komputera z winda?
> W dokumentacji do samby na taka okolicznosc polecaja
> skrypt smbprint, ktorego brak w sambie PLD.
> Jaka zalecalibyscie metode (standartowa dla PLD ;))
> na rozwiazanie powyzszego problemu??
Ja to kiedys robilem takim narzedziem smbclient. Trzeba sobie
z tego zrobic taki filtr. i podlaczyc to w /etc/printcap pod
polem if=. Ale duzo wiecej Ci nie pomoge bo nie mam juz tych
skryptow filtorow czy co to tam bylo. W razie jakis konkretnych
pytan to mozesz probowac pytac. Ale to bylo dawno ostrzegam.
Pozdrawiam
Lukasz
--
£ukasz Dobrek