TNT2

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Nie, 14 Sty 2001, 17:04:28 CET

Witka Andrzej,

Sunday, January 14, 2001, naskrobano:

ADU> Jezeli moge cos doradzic to radzilbym na poczatku sprobowac korzystac
ADU> z tego drivera. Sterowniki nvidii nie dosc ze wymagaja malego
ADU> grzebania z modulem do jadra to jeszcze u mnie raz dzialaja a raz nie
ADU> :/ Jezeli to ma dzialac a nie zalezy na optymalnej wydajnosci chyba
ADU> lepiej skorzytac z tego co napewno dziala...

Nie wiem co wy macie za sprzet ale u mnie nvidia driver dziala bez
problemu.

Jedyną rzeczą jaką trzeba zrobić to ściągnąć sobie żródła modułu kernela
dla nvidii. Skompilowac. Jeśli macie źródła jądra (a trzeba je mieć) to
należy odpalić make config i wyłączyć support dla SMP (jak ktoś ma
pojedyńczy procek).

U mnie wszystko działa bez problemu (Duron 600 w 950, Riva TNT2)

zrobic odpowiednie wpisy w /etc/modules.conf żeby agpgart się ładnie
ładowało i nvidia kernel moduł (może i bez tego działa ale ja wolę się
upewnić.

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt