builder

Michal Belczyk beltchyq w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 14 Sty 2001, 21:50:30 CET

On Sun, 14 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 14 Jan 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> [..]
>
> I dodać trzeba, że ten skrypt jest jedną z naważniejszych rzeczy jakie
> decyduja o płynności i wygodzi pracy z użyciem cvs. Mówiąc inaczej
> dla każdy kto potrafi skorzystać z tych zasobów w cvs posługuje się tym
> skryptem jako narzedziem podstawowym.
Prawde mowiac, to dzisiaj pierwszy raz korzystalem z cvs'a. Faktycznie to
bardzo wygodne narzedzie.. ale nie spodobala mi sie jedna rzecz.
Mianowicie sciaganie zrodla odbywalo sie z uzyciem pasywnego ftp, co w
moim przypadku zmusilo mnie do zmiany ustawien (a w rzeczywistosci:
wylaczenia) firewalla. Nie mozna tego jakos zmienic?

beltchyq