nowa strona :)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 15 Sty 2001, 12:41:57 CET

On Sat, 13 Jan 2001, Marcin Leszek Mierzejewski wrote:

> To był czysty przypadek, pewnie przez moment nie działał link i wyrzuciłem go.
> Już naprawiłem mój błąd i Twój link znajdzie się pewnie za chwile na stronie.
>
> BTW: Jeśli ktoś jeszcze ma mirrora PLD to niech dam mi znać, albo sam doda na
> stronie PL

ftp://ftp.pld.kernel.pl/ - kompletny mirror tego co na merze,
aktualizowany co 2 godziny. Maszyna wpeta do Polpaku.

M.

PS. Wydaje mi sie ze powinno sie na stronie podac, do ktorej
czesci polskiego Internetu dany mirror jest wpiety
to sie czasem bardzo przydaje:)

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-