yuppi!!!

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 15 Sty 2001, 17:56:34 CET

Przychodzi Marcin Chojnowski do lekarza i mówi:

> No to teraz przeslij swoje uwagi na liste
> michal jak przeczyta to cos z tym pomysli
> a ja bede walczyl zeby to chodzilo na bootkietce ;)

jak chodzi o uwagi, to jak na razie - jest zaje%@$#% /etc/issue - po prostu
miod ;>>>
ogoolnie ladniutko i szybko sie wlacza, apmd dziala jak nalezy (apm
wkompilowane w dystrybucyjny kernel - fajowo ;>) nawet suspend to disk
chodzi... szkoda tylko, ze X'ow nie udaje mi sie odpalic, ale czego by tu
wymagac od 8M ramu... (XF86Setup odpala X'y a potem jego RSS przekracza ilosc
dostepnej pamieci i wywala sie Segfault... szkoda)

Ps. az sie zdziwilem, ze po instalacji juz wszystko bylo OK... ;>> ale jak
bedzie jeszcze cos, to napewno dam znac...
PPs. mam w planie zrobic u siebie backup /home i /etc i tez na PLD sie
przeniesc... powod? - aktualnie mam bardziej zabezpieczonego laptopa niz
coponiektore servery ;>> (lacznie z moim ;)
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )