Co za licho!?

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 15 Sty 2001, 20:28:24 CET

On Mon, 15 Jan 2001, hocus wrote:

> Witam!
> Postawiłem ostatnio serwerek na PLD (i686, celeronik 700 z kartą na rtl8139)
> no i mam problem. Mianowicie niby wszystko działa ok, chodzi ftp, www, mail.
> Serwer jest wpięty do szybkiego łącza 2 Mbps i jak łączę się z nim z różnych
> miejsc zwykle chodzi dość szybko. Jest jeden wyjątek: połączenie modemowe
> przez TPSA - tu idzie gorzej niż krew z nosa, w porywach 100 bps!. Odebranie
> poczty jest niemożliwością, strony się praktycznie nie ładują, ftp też
> chodzi jakby chciało a nie mogło. A co w tym wszystkim jest najdziwniejsze,
> [...]
Wywal całokowicie IPv6. U mnie pomogło.
Nie wiem o co tu chodzi, ale ma to IMHO związek z debilnym przydzielaniem
przez tepse adresów w połączeniach ppp (remote end dostaje 1.1.1.1)

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.