Co za licho!?

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 15 Sty 2001, 20:57:59 CET

On Mon, 15 Jan 2001, hocus wrote:

> Cześć!

> Hmm, tzn. co należy wywalić: kernela używam 2.4.0, nie ma wkompilowanego
> IPv6, w /etc/sysconfig/network jest IPV6_NETWORKING=no, czy toto siedzi
> gdzieś jeszcze?

Nie wiem. Pojawiło mi się to po przejściu na 2.4.0 (jakiś wczesny -test).
Wtedy pomogło wywalenie IPv6. może niechcący jeszcze coś zmieniłem,
w każdym razie od tamtej pory raczej mi działa.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.